Dagen jag köpte Nadias present (Mitt första inlägg på månader) I'm back baby

Följande historia är sanningsenlig och personer i denna historia har blivit ändrade som skydd mot vad som väntar dem i det vekliga livet.

Jag vaknade upp en dag och bestämde mig efter mitt xxx "möte" att dra till en välkänd plats i stockholm.
På väg dit snarare sagt på tunnelbannestationen "XXX" möte jag "skinny" och hennes yngre syster "meryam". Efter ett litet snack berättade jag för henne om mina planer och hon skrattade.

X timmar senare var jag framme. Jag hade bestämt mig för att leta upp en liten välkänd butik som jag tidigare " i somras" då jag köpte andra saker men nu tänkte besöka för att köpa Nad en present.
Efter att ha gått ungefär 45 minuter och hamnat på låt oss säga "not in my hoods" bestämde jag mig för att dra mig tillbaka eftersom jag gått vilse, jag gillar inte att erkänna att jag "Z" gått vilse men det händer alla( ALLA). På väg tillbaks gick jag förbi ett skyltfönster som fångade min blick så mycket att jag kände fjärilarna i min mage, den intensiva känslan slog mig och jag gick in i butiken där jag..........


20 minuter senare kom jag ut med en present. END of story

/ Z

Kommentarer
Postat av: Nad's

haha sam den var ju väldigt komplicerad historia, lät som en berättelse .. var lite svår i början,, som gjorde att man blev sugen på vad du ville egentligen ville komma fram till.. sen PANG! släpper du bomben på slutet!!! hahaha

2008-12-03 @ 22:23:17
Postat av: Sam

HAHAHHA TACK och jag vet. Kom ihåg historien är inte påhittad

2008-12-03 @ 22:48:15
Postat av: Anonym

you welcome hunny :D haha det är de som gör att man blir förvirrad! haha



2008-12-03 @ 23:37:48
Postat av: Mary

vavavava!?



vad hände sen?



Blev riktigt nyfiken nu haha



and yay, Sami-chan is back!

2008-12-04 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0