December - The spirit moment

December månad är värkligen lagom till allt, först är det :
Muslimernas högtid fest - vilket jag längtar..ska nämligen ut och käka med tjejerna igen, jag och mitt "gäng" brukar alltid fira vårt lilla Eid tillsammans, det är värkligen vår tradition, det har vi hållit på i flera år,och i år för andra gången ska vi självklart göra det igen, sist var vi  också ute och käkade, efter faste månaden.
Min födelsedag - 13 dec -  Hade tänkt att ha en liten middag, bara med tjejerna, kom igen it's my B-daY!! :D det är inte varje dag man fyller år, sen så kommer my dear brother hem samma dag,, får se vad han tar med sig,, skrev en lista till honom.. vad han ska hämta åt mig,.. känner mig så wasted and spoiled!! näpp sådan unge e jag inte!!
16 dec - Sam's B-daY - hon vill inte säga vad hon ska hitta på, på sin birthday, det ska tydligen vara ngn överaskning till oss ladys!! :) vilket jag också längtar, men den här gången blire nog speciellt :D
JUL- jag firar inte jul, men what the hell, vet att vi tjejerna kommer hitta på en hel del massa skoj, samt spendera some moment with my famely
Nyårsafton/ Nyår - we gonna rock girls :D
Jobb - lite jobb kommer komma då och då, man säger inte nej till cash!! ;)

... Fler punkter kommer, just wait for the right moment!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Det kommer lätt bli den bästa månaden på det här året <3 Det ska bli kul att spendera den sista månaden av 08 med er, insallah! :)

2008-12-02 @ 12:00:19
Postat av: Mary

Det kommer lätt bli den bästa månaden på det här året <3 Det ska bli kul att spendera sista tiden av 08 med er, insallah :)

2008-12-02 @ 12:01:51
Postat av: Mary

(Har typ försökt skicka den här kommentaren hundra gånger nu, den kommer aldrig igenom!)



Det kommer lätt bli den bästa månaden på det här året <3 Det ska bli kul att spendera sista tiden av 08 med er, insallah :)

2008-12-02 @ 12:05:37
Postat av: Mary

Sorry tror att jag spammar er faktiskt O_o

2008-12-02 @ 12:07:00
Postat av: Nad's

Hell yeah!! :D I know, we gonna rock!! :D



haha mary hur många ska du skicka egentligen? <3

2008-12-02 @ 18:31:51
Postat av: Nad's

Hell yeah !! :D I know we gonna rock!!:)



hahah mary hur många kommentar ska du skriva egentligen? :O hehe <3

2008-12-02 @ 18:34:01
Postat av: Nad's

jag tror att det händer samma sak med mig!! faan hahha

2008-12-02 @ 18:34:44
Postat av: nads

OHH DEAM! det var många komentarer ahhaa .. mary vad gör du??? you'r bringing virus with you!! haha

2008-12-02 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0