Gäsp, Gäsp!

Fan!, hela dagen har jag gått runt och gäspat och gäspat, vaknade kl 5, så det säger ju saken, prata med sam i tel. två gånger idag, båda gångerna gäspade jag typ 70% av hela samtalet,, jag lovar she freaked out, och varnade mig!:
- Gäspa inte din jävel!!! "stop it bitch, jag blir också smittad" haha tror ni inte att jag gör om det ? jo ..haha
På måndag ska vi (tjejerna) gå ut och äta på en mongoliskt restaurang, det blir buffé den här gången, sist käkade vi på världens snålaste restaurang(aldrig att sätter mitt fot där igen!), den vi hade tänkt att gå till var en som heter Bambi/Bambu, som A har snackat om det i flera dagar, tydligen har dem jätte gooooud mat!! haha så självklart vi (tjejerna) blev sugna på det helt enkelt, men frågan är att vi vet inte vilken, eftersom det finns tydligen flera "bambi"/mongolisk restauranger i stan/stockholm.. men men tror att vi tar den som ligger i Drottninggatan! But it's gonna be awsome :)

Föresten jobbade jag idag, vilket var jobbig haha, men hade en rätt lugn schema, så jag kom undan när det gäller vissa saker haha :P och sam hade ingen scouala idag, så hon gick till bibban för att plugga, och jag höll henne sällskap flera gånger, men hon har nog skämt ut sig ett antal gånger, dem tror nog att hon är en psycho, nää :P, hon pratade ju fan med mig :)
Men på jobbet blev man bjuden på, glögg, tårta, räck macka och massa  goodie stuff, mitt jobb hade julbord igår, men jag pallade inte gå ditt, det log fan i täby !!! fyy fan.. kunde dem inte ha tagit ngt fancy ställe, typ i stan.. och sen på mitt andra jobb har dem julbord på måndag, men då kan jag inte, då ska vi tjejer dance all night long! hahaha

Jag kom typ hem för ngn timme sen, och märker att aicha och mattias är hemma, och dem håller typ på att laga mat, (kom precis i tid)men maten blev gooooud! :D haha
Efter maten blev jag sååå trööt, att jag fortfarande degar i sängen, kommer typ decka snart, de e kanske lite rude att jag är helt själv i mitt rum, men dem fattar nog, but what the hell, M o A e ju fan vana att vara hemma hos oss rätt ofta, så we well see,,.. men ska nog trots allt rulla mig till vardagsrummet, och titta på ngn rulle, vilket kommer leda till att jag kommer somnar direkt! hehe gd gd!, men på den andra sidan är inte sam inne i msn, tragic I know , haha!!
anways ha en trevlig kväll, lovers! xxx Nad's

Juste en sak hände när jag var på väg hem, så började bergbanan ska sönder sig,just när vi var i mitten!!, och jag var i min lilla värld, sen PAFF!! .. shitt  det var skit scary, plus att  jag stog vid den sidan där man tittar ner mot bron, jag kunde ha dött idag, man fick en lite blick av hur det kan gå, vid traumatiska höndelser .. fyy fan säger bara, mitt hjärta dunka som fan, lovar att min puls var på 220 och uppåt!! haha  ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH du fasna i bergbanan...i wish that was me:)

Men iallafall nadia du borde verkligen söka upp en läkare. Du gäspade ovanligt många gånger.

2008-12-05 @ 22:45:58
Postat av: Sam

Glömde skriva att det var jag och vad nice med tårta med glögg=?? Det är väl alkohol i det. Inte undra på att du var hög och skrev längsta inlägget någonsin!

2008-12-05 @ 22:47:32
Postat av: Sam

Och nej jag är inte inne på msn längre men det finns en orsak... well i'm soon to be mrs:::??

2008-12-05 @ 22:49:08
Postat av: Nad's

Don't laugh!! it wasn't funny! and if you were there, AHHAHA säger jag bara .,. näh skämta bara :P

haha sorry, hörde knappt var du sa, det är för att jag var vaken sen kl 5, och sen jobba skiter ur mig, och utan mat =lunch you name it, vilket gör att man blir tröt och seg, vilket jag var:P hahah sorry igen



2008-12-05 @ 23:29:16
Postat av: Nad's

Haha, aa det innehåller alkohol, men självklart drack jag inte, duktigt som jag e :D .. and yeah tårtan och mackan var yummie :D .. haha man blir hög av dig!! haha

2008-12-05 @ 23:32:58
Postat av: nad's

hahaha din skojjare, wonder who that could be?? hmmm mrs kiriaki? ahha

2008-12-05 @ 23:34:04
Postat av: Sam

Vad gulligt sagt, alla blir höga av mig men vadå mrs kiriaki:P stop it right there!

Du vet redan vad resten är

2008-12-05 @ 23:41:54
Postat av: Anonym

you are like my drug!! ahha

men hallå!! sami+lucas = våra bästa år!! .. heter han inte så kiriaki??

2008-12-05 @ 23:44:12
Postat av: Sam

Luce why not:P

2008-12-06 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0