Gossip night at sam :)

Hahaha det var en trevlig kväll man hade hos sam, sam bjöd mig förstås på hennes speciell gjorda läsk, hon har nämligen köpt en läsk maskin med kolsyrat, I know, but she's so freakin cool :), men den var god, det var en apelsin smak, fast smaken var lite starkt, men men ..
Vi hade lite chat, which was nice, vi planerade lite vad vi ska göra på måndag (muslimernas "jul"), vad vi ska typ göra på hennes födelsedag, sen kom Lady "A", vilket var skit kuuul =) ,, vill så gärna säga vad hon sa, men kan ej, av "säkerhets skäl" jag o sam dog av den "storyn" A berättade, fii fan vah kul =),, men men som sagt det var en gossip night...

Kommentarer
Postat av: Sam

Min läskmaskin tar priset och är bäst och yes min läsk var god( mashallah:P) Och jaa de var så kul att ha amal och dig hemma hos mig. Men vi ska festa vidare på måndag så det är lungt.



Du behöver inte sakna mig

2008-12-05 @ 16:25:34
Postat av: Nad's

Haha, kommer ihåg när du sa att du köpte en läsk maskin, and I was like are freakin kiddin me? haha .. that's my sam :D mashallah!! :P

hehe hennes story dödar... om vi får lov att skriva det här.. shit deam, m- kommer läsa.. mohaha ..

Yes monday börjar vi all night long!!



Haha ngn får luft! :P

2008-12-05 @ 18:32:35
Postat av: Lady A

Hahaha.. Nad's De bra gjort av dej att inte säga ALLS

or els u knw wut?..

om de mer gossip ni vill höra kmr de upp

en ny säsong den 13 januari kl 15.00.förmodligen kmr du gilla de hahhaha

luv ya

2009-01-02 @ 20:31:27
Postat av: Nad's

HAHAHA.. vår sköna lilla vän :D

ärligt kommer det en ny säsong? Oh, I wanna know,, vad som händer och kommer hända.. uppdate me please :) lööv

2009-01-03 @ 21:18:42
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0