Mellandags rea my ass!!

Först skulle jag ha jobb, fast ändå inte! jävla skit!!! haha så istället jag drog vidare till stan med L, det var ju fan mellandags rea (my ass mellandags rea!) det var inte så mycket grejer som var så kallade "billiga"  som mina ögon fastnade på! vi gick till många affärer, men det var inte ngt man fastnade på, och sen var det lite dumt att köpa ngt man redan hade, det var många som gick med HM eller STADIUM-  påsar, men vad var det som va så unikt med det som alla nappade på??, dem hade ju fan ingenting! enda affären där det var fullproppat, det var Ginatricot, världens kö på provrummet.. och världens längsta kö! Hittade en jätte fin kappa, men fan orkade inte när jag såg dramat! Shiiat damn säger jag bara!, Craap att jag drog mig dit i onödan! .. men, men L var sugen på brända/rostade mandlar, för hon hade tydligen känt lukten jätte länge, så vi gick för att köpa det,skit god måste jag säga, senare drog vi till ett kebab ställe, men det var för mycket folk på ett litet ställe, så hur fan ska man få plats där (?!) så vi drog vidare till Donken, och tror ni inte att det mycket folk där med?? joo, fyy fan säger jag bara..
Jo nu till det bästa som hände idag, att jag träffade/såg ngn, kan tyvärr inte säga vem, men gissa om jag är glad över det?? Jooo.. hahaha, L snacka med mig, men jag hörde noll, så hon märkte att ngt var fel, så hon ba hallå?! hallå? Nadia!!! hahah jag döööör!! L You'r bringing luck with you!! Thääänx :D ♥ Däremot var det kul att träffa henne, hade inte träffat henne sen hennes student mottagning, då snackar vi lääänge!, vi tog upp massa gamla minnen från gymnasiet, vi båda saknade den tiden, och sa att vi inte får tappa kontakten.. men vi kanske ska ses någon gång nästa vecka ;)

Här  har ni 2 grymma låten som ni kan lyssna på :

LeMarvin - Too many patroons - http://www.youtube.com/watch?v=YSjmJhVcKP4
LeMarvin ft  Game - Around my way - http://www.youtube.com/watch?v=Qux7N2s0Yr4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0