Socialen suuuuuger!

Hörde precis från mamma om en grej som hände med ngn som hon känner, vill inte gå in på exakt vad som hände och så ..
men vah fan man kan inte bara ta ifrån någons unge bara sådär, ungen är ju bara några månader bara,..
De ungens föräldrar gjorde var ju bara för deras och bebisens skull, allt för deras framtid, bebisen kom före än deras egen hälsa!! Och sen får man inte ens hälsa på ungen, dem där jävla idioterna (socialen)  har tagit ungen ngn stans lååångt borta från föräldrarna mitt i skogen, den där bebisen behöver ju sin mamma,, vem ska amma den,?? och allt annat, det här är ju fan tragiskt, ingen har den rätten att bara ta ngns unge,(om inte dem har gjort ngn dumt!) men fan jag lider!!!! Socialen ska bara komma och förstöra allt, dem förstör ju ens dröm, och dem säger att hjälper folk som har det tufft,, my ass att dem gör det, dem förstör ju bara för en!!! Stick och brinn era idioter! 

sorry for all bad word, men jag kan inte hantera min mun när jag är arg!! // Flanders again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0