Suger Blod - Make it clear!

Guuuh va snabbt dagarna har rullat på (?!) kanske nog med det att jag haft mycket att göra, typ som att jag har jobbat, samt mått piss och vart förkyld, och att jag var för upptagen med att käka en hel drös med chocklad/godis att jag fortfarande har ont i magen förr de, just därför var det kass uppdatering här, vet ej vad sam har för ursäkt, but I'm pretty sure  that it's a good one, maby she was busy with here soda machine, (she's make in it baby)
   Anledningen till att jag inte "orkat" blogga, var för att efter när jag fick nyheten i fredags så mådde jag skit och hade inte styrkan att blogga, aa det fattar ni nog efter förra inlägget.. sen så ville man ju inte förstöra sams b-day party i lördags och i söndags så orkade jag inte alls gå upp från sängen, sen så hämtade A och M mig och tog mig till stan, för att få mig på andra tankar.. A bjöd mig på middag, as a birthday gift :) .. sen så "orkade" jag inte gå hem, så jag sov de över hos A, och vet ni vad vad jag fick reda i måndags på jobbet? jo ännu en bad news, ngn har dött i brand :( :(, det har tydligen stått i Aftonbladet, och visats i nyheterna också, händelsen inledde i söndags, mer kan jag inte säga, för det är tystnads plikt!! det gör så ont i hjärtat att sånt kan bara hända bara så där, och att det inte finns ngn annan väg, det personen har gått igenom på det senaste, det gör saken ännu ondare =( I just feel bad for that, kunde inte jobba pga händelsen, mådde fan psykisk dåligt, och där jag jobbar, där måste man fan hålla upp modet! Dem här dagarna har varit så jobbigt för mig sen förra fredag.
Jag kom hem från A igår, jag behövde bara va borta från allt, och ha mina tankar ngn annan stans och bearbeta allt som pågår i min hjärna, det var skönt att resten av A's familj inte var hemma ;) det  var bara vi 2, vilket var najs :) har fortfarande inte kommit över det som har hänt...
... Just nu har jag kommit till ett punkt där jag verkligen inte orkar med allt som händer/hänt med mitt liv, i'm givin upp almost! det är tufft! men jag vägrar ge upp, just nu är mitt mål att jag ska inte ge upp, utan fortsätta  med de jag gör, and make my dreams come true, det är vad jag vill och kommer göra!! men jag säker på att ni känner också så här ibland när ngt går dåligt.. nu ska sluta tänka på de här som har hänt, and move on! at least i'm gonna try..  nu är det fortfarande jul, så jag ska försöka vara på gott humör :)   xxx Flanders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0