Thanx Girl ;)

Gårdagen började med att jag mötte upp Mary typ vid halv åtta, för senare ta oss till gamla polishuset/ gamla ungdomsgård för att be Eid bönen, och träffa andra som också firar...
Sen efter det drog jag och mary hem till mig och vi hade lite chat, vi snackade nämligen om häxor, trolleri, djin, änglar you name it, I know it sound's weird, but it was intresting :) haha
.... Det blev inte som vi (sam, mary, jag, s och a) tjejer hade tänkt oss att göra under Eid dagen, nämnligen  gå ut och käka buffé, men A och S kunde inte inte närvara, but it doesn't mean, that we other's can't do nothing!, så jag, mary och sam drog vidare till ett kebab ställe, blev så glad över att vi skulle käka kebab, för jag älskar kebab... muuuums (sitter här och dreglar) hahaha ... men vi hade det rätt kul där, duktig som jag e var jag inte slarvig med maten, men däremot ska jag inte ens nämna Mary o Sam!! haha...
Efter maten var vi rätt sega, och ville bara dega hos ngn, så vi drog vidare till sam, vi åt lite thaimix, och kex etc. senare så gjorde vi läsk, från sam's nya läsk maskin, den här gången var det för mycket kolsyra, annars var det nice!
Vi var hos henne ett tag, alla var helt sega, och ingen orka prata, själv orkade jag inte ens öppna munnen.. haha så seg var jag..

But anyways ladys tack för igår kväll!!!!♥♥  // Flander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0