?

Vem tror ni tar hem segern som USA's president?


                                            




Tror ni att det blir Barack obama eller John mccain?
Personligen hoppas jag på Barack obama, han verkar den rätta personen som president till USA, or maybe i'm wrong..who knows.. men okej vi säger att Barack Obama tar hem segern,, tror ni att  han kommer att ge folket det han lovade ? well we will see .. men tänk om allt detta slutar som i fallet med Martin Luther King? Det finns säkert ngn sick bastard där ute som vill bara jävlas och som är envis!!  (hoppas jag har fel)
Well, well jag hoppas på det goda, jag är säker på att Barack Obama kommer bli en jätte bra president för USA, om han nu vinner den här skiten! :)       (vill att det ska bli över, satt man kan plåstra om såret)

                                                                        Vem tror ni kammar hem segern? :O
xoxo "Ned flanders"

Kommentarer
Postat av: A

Barack Obama så klart, Baby!!!

Barack Obama is my homeboy! :D

2008-11-04 @ 15:01:31
Postat av: Mariam

Om man kollar statistiken, Barack Obama helt klart.

Jag är mest rädd för att röstningssystemet är korrupt och Mccain vinner ändå.

Lite små ironiskt är det ju förstås att USA's nästa potentiella president heter Barack Hussein Obama hehe.





Obama ftw.

2008-11-04 @ 16:00:01
Postat av: Sandra B

I hope handsome Barack Obama

2008-11-04 @ 17:15:50
Postat av: Nadia

Mariam: sant om statistiken, men läste i aftonbladet om att Obama har mer vänner i Facebook än Mccain.! HAHA loooser! . vaah heter han så "Hussein"? trodde bara Barack Obama?

2008-11-04 @ 18:26:38
Postat av: Danii

Så klart Obama vinner

2008-11-04 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0