Faaaaaan!!

Åhhhhhh sååå jäääävla typiskt!!! jävla electron visa kort!!! Faaaan!!! ni vet säkert inte vad jag gaggar om.. men de e nämligen så att jag kommer inte få tillbaks mina pengar, eftersom den bank kort jag har, har tyvärr ingen reseförsäkring!!! åhh !!
 
Det var de som hände: När jag var nere i Rumänien för ca en månad sen, dan innan jag skulle komma hem till Sverige, så går jag in i aftonbladet, och där står det att Sterling har gått i konkurs, och att dem har ställt in alla flyg!!,  jaha vad  ska man göra liksom, man kunde inte gå in i sterlings hemsida, alla flyg var dyra, och dem skulle typ gå efter några dagar,  jag blev helt paff, jag hade tänkt ta bussen, då bussbiljetten var ganska dyr, som gick kl 1 på natten,, som skulle ta mig till Ungern, och därifrån ta flyget till Stockholm, men nej det gick inte, så till slut, hittade jag ett flyg, från en annat flygbolag, som var lite dyrare, den skulle gå samma dag som sterling, fast på kvällen,, vilket betydde att jag var tvungen att ta bussen, för det gick ingen på morgonen, plus att man måste boka i tid, så jag var helt enkelt tvungen att ta den, och jätte kul att jag fick spendera ungefär 13 - 14 timmar där i flygplatsen!! NOT! tro mig det var en bajs dag för mig,, skulle köpa en bulle o lite smått från cafét där i Ungerns flygplats,, tror ni  inte det finns flugor på jävla bullen, vilket fick mig att inte köpa den.. och sen vid incheckningen var jag tvungen att kasta ett mina favorit parfym, flaskan var 125 ml, men jag hade typ 10 ml kvar, o nej det lät dem inte.. o ja sa om jag kunde kasta ut lite da? funkar det? nej, utan jag var tvungen att kasta den (i arlanda lät dem mig ha) :( jävla svin!! Fan ta dem!! .. men men sen så var jag tvungen att eller aa tröst shoppade lite, var skit upsed efter det!! ;( och sen tror ni inte att den flyg jag skulle ta var sen, vilket gjorde att man var tvungen att så bland 100 pers. i ett litet rum.. vilket gjort att alla svettades som gris!! FYY FAN säger jag bara, det var  värkligen en helvette dag för mig!!
 Men, men jag pratade med dem i banken, och dem sa att jag kommer få ersättning, bara hemresan alltså, jag fyller på  en hel del massa papper, som jag har fått hem av nordea, ( bevis på att det är jag, och att jag har köpt biljetten osv) ... och sen så får jag inget svar från dem, och jag ringde dem idag, och då sa dem att jag inte kommer få, för att jag har freakin visa elektron kort alltså Nordeas, för den korten har ingen reseförsäkring, vilket betyder att jag inte kommer få tillbaka mina deam pengar, ungefär 15.000 har jag slösat under resan, så det svider, som i helvette, så jag ska typ byta till ett vanligt kort, där jag kommer få reseförsäkring och massa annat .. =(






Kommentarer
Postat av: Aicha

Åh, skit synd gumman,, kommer ihåg när jag ringde dig, då jag trodde att du var hemma redan,, du ba nä jag är fortfarande i Ungern, haha o ja bah jag då säger jag hej så länge (mina pengar skulle ta slut) haha..

men synd att du inte får dina pengar tillbaks, =(

2008-11-26 @ 20:46:25
Postat av: Anonym

Haha,, aa jag kommer ihåg det, Sofie ringde också,, men jag säger bara det var inte kul o stanna där i freakin 14 timmar eller vad det va..

.. aaa det suger fortfarande att jag inte får tillbaks pengarna,, bara för att jag hade en annan sort bank kort, men det e ju från samma bank, so what's the diffrent?, de e ju same shit!! OHH!

2008-11-26 @ 20:49:42
Postat av: NICOLE

Åh, jag hörde det, skit synd jue,, sorry gumman =(

2008-11-29 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0