Grattis :D

Idag fyller världens bästa McLeila!!! GRATTIS DARL!!! :) Hoppas du får en bra dag, önskar dig all lycka i livet, and keep enjoy the life ♥     

Och sen fyller världens bästa S om en månad, och sen fyller världens bästa jag tre dar innan S :D yeeiiii längtar * :D
Känns som att alla fyller under december månad, känner rätt många som gör det ;P

Och sen nu till det bästa/ sämsta punkten! : DET SNÖAR!!!! jag drömde inatt om att de snöade idag, att jag och sam satt o käka glass ute.. just när det snöa ( vilket vi skulle ha gjort det in the real life), sjukt but it's true..men att min dröm blev sant :D haha. Fast här så snöar det, men det smälts så fort det kommer till marken, trodde att de regnade, men när jag tog ett närmare titt, så var det inte regn utan FREAKIN snööö :D .. hörde nyss från en kompis som bor i täby, och där snöar det också :), men men enough about the snow, it's lunch time :)
                                                                                 xxx Nad's


Kommentarer
Postat av: Anonym

de e sant, det snöar på för fullt här med, man får alltid en sån där ångest, på först snön! typisk!!!;(

2008-11-16 @ 13:50:23
Postat av: Nad

haha aa exakt så känner jag också.. men frågan e hur mycke ska det snöa egentligen??

2008-11-16 @ 13:51:32
Postat av: pc

Haha sjuk dröm ;) Men kul att det snöar hos dig. Hoppas att det gör det hos mig med snart!

2008-11-16 @ 13:56:06
URL: http://prolactinchic.blogg.se/
Postat av: Nad

haha, aa det var en sjuk dröm.. aa det gör nog det snart, vänta bara några dar... =)

2008-11-18 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0