Late night with Aicha!

Hahha .. den där kvinnan är helt crazy, när hon e in lööve :) ... hahha
Igår när jag vara påväg hem efter jobbet runt 8 på kvällen,, då ville hon att jag skulle möta henne i hötorget o hon sa inte varför.. hon sa att det kommer bara ta liten stund.. då självklart ställer jag upp på det.. trots att jag vara vaken ända från kl halv sex på morgonen... men men sen när jag väll kom dit, släpper hon bomben,, hon vill nämligen att jag ska gå in media market .. o fråga hennes ragg, om hon kunde få hans nr?!!! OHH fyy fan säger jag bara.. jag tänkte lixom, I aint gonna handle that,, jag e fan blygaste personen ever! hahha .. de roliga e att det tog nog ungefär en timme för oss att planera vad jag ska säga haha.. sen så gick jag bara in o fråga honom.. o han gav hans nr.. o sen gav jag hennes.. och sen smailade de mot varandra... tror ni inte att han ringer efter en liten stund,, o frågar om hon e upptagen... o sen bestämde dem att dem skulle fika.. o då vill hon att jag ska hänka med!!.. hahah fyy faan säger jag bara!  hahaha and btw he was cute, perfect match,, och sen pallade jag inte gå hem,, för det blev så sent.. så jag o A fick sova över hennes bro' Mattias som bor där i hötorget.. väll hemma hos honom gaggade hon om hennes flört ända tills kl 1 på natten! hahha tror mig jag o mattias deckade av hennes prat =)
HAHA MUCH LOVE TO YOU A!! ♥ / Flander

Kommentarer
Postat av: A

Haha de var en rolig kväll igår, belive me jag har inte kastat vattenflaskan än haha .. så är det när det gäller om kärleken, vilket man måste kriga för!! btw, tack för att du ställde upp för mig igår, du e värt guld gumman =)

2008-11-13 @ 22:11:42
Postat av: Nadia

Hahaha du gick typ hundra varv i affären, försökte gömma dig från honom..haha men skärp dig har du den forfarande kvar?? självklart ställer jag upp darl :)!!

2008-11-13 @ 22:28:50
Postat av: A

Haha meh vadå? det var det enda sättet, beside that fick du sällskap :) .. haha vad ska göra? kasta den eller? NOPP! . de ända grej som jag har.. haha

2008-11-13 @ 22:45:08
Postat av: Nadia

HAHA.. mattias ville dricka ur den.. du bah NOOO! haha låt mig gissa du sover med den?, samt sniffar på den också? haha

2008-11-13 @ 22:51:52
Postat av: A

FUCK OFF! så långt går jag inte!! NOT! hahah

.. aa han ba e den så jävla god, att du inte vill att den ska ta slut! haha

2008-11-13 @ 23:07:00
Postat av: Anonym

haha jag kan tänka mig att Aicha har kvar flaskan .. och bränna upp den, when it's over! ( sorry gumman )

2008-11-24 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0