Memory never end's...

Här sitter jag med mary och snackar om old stuff.. deam I really miss that time ♥  .. shit om jag säger Lindex, vet du vad jag talar om, om jag säger Café/ restaurang Frida, vet du vad jag pratar om.. om jag säger Öster is the shiat vet du vad jag talar om .. HAHAHA .. sitter o tänker tillbaks.. deam vill gå igenom den tiden igen .. snälla mary kan vi inte göra det igen, bara en gång? plz? :)  Nä jag är lycklig och glad  att jag träffade dig, och har gått igenom allt detta med dig :) Thanx dude!! ♥ Låter som värsta lööve feelings, belive it aint* hehe anways love you darl♥

Kommentarer
Postat av: Mary

löve is in the air..nää jag skojja hahah ;D

Awh! Jag skulle jätte gärna gå igenom allting en gång till tillsammans med dig <3 Du har varit där för mig så mycket, kan inte tacka dig nog MIN ROSA PANDA!! heheh, och du står ut med aaaalla mina ryck.



Love you! Du har en speciell plats i mitt hjärta hun.



haha nu lät jag som värsta lööövey dooovey feelings hohoho

2008-11-30 @ 20:11:08
Postat av: Nad's

HAHAH ... din skojare ;)

Yeiii du vill :) wehoo.. men vad väntar du på? haha

självklart ställer man upp for a such a freind like you :) and I always gonna be there for you,and support you!! <3

lööve doovey hehe

2008-11-30 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0