Blir det Pizza ikväll?

Jag vad ska man säga och vart ska man börja?, jag som inte har ngt liv alls, men ngn som rädda min kväll igår, när jag var så nere igår, var lilla sam :)
Hon är min lilla psykolog, när det gäller problemlösning :) ..som jag sa till henne igår, först så märker hon att ngt är fel, sen så säger jag symtomen, sen så ställer hon diagnosen, sen ger hon en behandling, vilket vi två bearbetar problemet tillsammans, och sen säger hon ngt roligt, vilket gör att man skrattar resten av kvällen och lägger problemet åt sidan, och njuter resten av kvällen, Thanx dude =)
   Alldeles nyss kom Mattias hem till oss, och tog med sig pizza, han hörde från A  om att jag var lite deppig igår, och ville chear me up, och därför tog han med sig pizza, vilket gjorde glad!! :D Yeeeii :)

Som sagt jag har mina vänner att tacka för, för allt stöd ni ger mig, vilket jag uppskattar väldigt mycket :) Ni är underbara darl's ♥ och kom ihåg att alla har/haft ngn dålig dag någon gång, och kommer ha det framöver, så var beredd på det, jag tror ingen ngn här i jorden har det så jävla bra, och jag tror inte att Bill Gates bär på ett leende varje dag, som man säger: Pengar gör en glad. Vilket jag inte tror.
 Men, men ha det i minnet bara :P

Kom hem för ett tag sen, vart ute och luffat med sam, vilket var najs, för det var skit länge sen jag träffade henne, och hon lyckades öppna sin käft, alltså vad hon ska hitta på sin B-daY, hihi.. och själv har lite felings, om att hon o mary hittar på ngt för min B-daY.. hmmm den där Mary vet allt!! Faan!! Det där e inte kul, men fan vad jag längtar till min B-daY :D
Nä nu ska gå käka pizzan, Bye bye bitches!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vet jag allt? sen när? :P

smaklig måltid hörrudu <3

2008-11-27 @ 22:02:49
Postat av: Flender Bitches!

Heheh är de blody mary? haha :P

haha nä sam sa eller "råka" typ öppna sin lilla käft, om att du är den enda som vet vad hon ska hitta på för sin födelsedag.. samt har lite aningar om att ni klurar ut ngt för mitt också.. o sam vägrar säga ngt :)det gick att muta sam i början, men inte längre,, men jag undrar om jag kunde muta dig, ngt? haha kom igen kooompis?? :) haha

Tack detsamma darl <3

2008-11-27 @ 23:18:40
Postat av: Mary

Sami-chan den lilla avslöjaren!

Hahaha glöm det...mig kan du inte muta till någonting ;)

2008-11-28 @ 08:51:10
Postat av: Ned

haha den där rackaren,, det går att muta henne med chocklatammm... hehe okej ra chompis,, inte så många dagar kvar, jag kan nog hålla mig =)hihih

2008-11-28 @ 15:50:56
Postat av: Lady -A

Hörru tjejer vi borde dra ti IKEA .. sam favorite plc..

då kan vi käka pizza medan vi checkar på snubben lilla hahaa u knw wut im talkin bout nad's

2009-01-02 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0