Söndags ångest kanske?

Sorry for bad uppdate!!, .. har faktist ett liv utanför bloggen också :) ... men men, helgen är nästan slut, men vad fan har gjort lixom? .. de e nog för att jag har haft en dålig helg.. mådde piss i fredags, skulle till A i lördags, men kunde inte för jag fick ett akut jobb, som jag var tvungen att ta, måste man ju kunna ställa upp då o då :P, och idag, with big "s" Sunday, har jag inte gjort så mycket.. handlat lite grejjer, köpte föresten en helikopter åt  världens sötaste Zakaria, samt lite kläder åt honom och sen till min favorit Nadia. Har dessutom lämnat min nya Ipod nano, som jag köpte förra veckan, I know det var dumt, men efter en myyycket tänkande,, tyckte jag att det var lite onödigt att ha kvar den, när jag ändå har en iPod, men den här nya som jag köpte, var mycket bättre, 8 gig, man kunde se film, dokumentär, spel, bilder, o massa anda grejjer, det satt ju perfekt för mig.
Men tänkte att jag kunde köpa antingen en iPod touch eller iPhone efter jul, det sitter ju lagom =) .. kanske ska jag börja smöra för Noah :D hahah han kan ju skicka över ngt från USA, de e inte så himla dyrt där :P men men sen så har jag lagat en välldig gooood middag till familjen idag, nämligen "Birjani" (vet inte hur man skriver det!), men det är en jätte känd rätt både i BD, Indien, samt pakistan :D så jävla stolt att den blev gooooud :D hihi
    så där nu fick ni höra min lilla story :) God naijt everyone! PUSSSSS! ♥       XOXO "N"

Kommentarer
Postat av: Nicole

NOOOOOOOOO! Why??? .. Åh jag kunde köpa den från dig!! :( jag behöver en ny :(

2008-11-10 @ 13:01:34
Postat av: ...

Föresten Nad's kan inte du visa upp för bloggen, vad du har köpt från Cluj, vill så gärna se, kommer ju hem om en månad :D

2008-11-10 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0