April, April din dumma sill :D

1.   "Hej mitt namn är Lovisa, jag ringer från kundtjänsten. Jag har fått klagomål på att det inte går att komma fram till din telefon. Flera av dina vänner har ringt och klagat på att det är upptaget hela tiden. Vi följer upp misstänkt telefonmissbruk noggrannt, hur mycket har du talat i telefonen idag? Vad pratade du om? Var det viktigt? Jag måste be dig att hålla dina samtal korta och bara fokusera på det som är relevant. Onödigt tjafs gillar vi inte! Nu tjafsar du igen! "

haha jag var nära att gå på den.. men tyvär gjorde jag inte :D hehe .. kände nästan igen mig .. :P

2. "Ja hej, jag heter Bertil Norman. Jag bor granne med dig, en bit bort, vid porten i alla fall. Hörru, har du tvättat i tvättstugan på sistone? Ja konstigt. När jag kom tillbaka är alla mina underkläder, tros?, borta. Jag glömde dom där, har du tagit dom? Ah jag såg dig nämligen med något som liknande mina tros?, underkläder jag tyckte du hade dem i näven. Det var igår det här. Minns du det? Så du tvättar alltså inte dina kläder någon gång!? Din j-vla snuskis? Går du med den där j-vla dyngan på dig vecka ut och vecka in? Fy f-n för att vara i närheten av dig? Jag tycker faktiskt att du tvättar alldeles för ofta därnere. Du kan väl tvätta hemma. Var skall du jämt ockupera tvättstugan? Ähh, hörru, håll käften på dig! Hörru du, din j-vla snuskpelle! Brmmmttt? Vi gör så har: jag ringer på hos dig din j-vla snuskpelle. Hej me dig!"

Hahah M blev fan skraj, när han hörde den här gubbens röst, när han sa det här! haha jag döör xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0