Mind you'r own business!

Idag vaknade jag med samma borrljud kl 8.. fyy fan det här börjar bli jobbigt^^ klarar inte av det här.   Tänkte passa på att sova mycket nu under helgen, men kom på att jag ska jobba dag både lördagen och söndagen, ja det var ju synd, men det betyder alltså att jag måste kliva upp kl 5 på morgonen.. åh vad jag inte längtar efter att jobba!! Haha .. men samtidigt måste ta jag ett snacka med alla där!              Någon har gått bakom ryggen om mig och sagt ngt till min chef som inte är sant. Min chef trodde inte heller på det personen sa om mig, men jag började nästan gråta när jag hörde det här, sen tänkte jag varför ska jag gråta över en sådan sak och varför ska en sådan person få mig må dåligt? Att personen kan vara så låg, haha jag tycker bara synd om den här personen som har spridit falska rykten om mig.. att den kan vara så feg, och så omogen att den hellre går till chefen än att säga det straight till mig^^ ska man skratta eller gråta?? Det här gör bara mig starkare… Min chef har flera gånger sagt hur nöjd hon och alla är med mig, och att jobbar så bra, glad, social, och att jag kommer i tid, gör nästan aldrig ngt fel etc. säger inte det här för att skryta, but it’s true. Kanske är den där psykopaten lite jealous? över att jag får så många komplimanger.. tänkte ta upp det här på jobbet imorn, men mamma säger att jag inte ska göra det, det kommer bara bli värre.. självklart vill jag inte att det ska bli stor grej av det här.. men jag vill bara clear this up, snacka personen, den nu som erkänner och reda ut det här^^ hmm… ska prata med kattis får se vad hon säger ^^ .. ähh nu orkar jag  inte vara sur längre.. väntar på att min Marabou glass tårta ska bli klar.

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0