Dont touch me! I'm famous!

 

Då var bloggpausen över, typ i tre dagar, och det räcker för mig.. och nej jag kände ingen ångest av att jag inte blogga ngt, det kändes skönt… bloggandet är inget jag tar på alvar, mitt mål är inte att bli Sveriges största blogg.. jag nöjer med de få antal läsare jag har.. den här bloggen är för vänner och familj.. visst får andra okända människor läsa om dem vill.. trust me så intressant är det inte att läsa om mig … jag bloggar när jag känner för det, vilket känns skönt, och att slippa tänka som andra.. ”ohh jag måste blogga, har inte gjort det på ett par timmar” .. och tack och lov att jag är inte beroende  av bloggen.. men nu till saken anledningen till att jag tog blogg paus var, för att jag hade ett jätte stort prov idag, som höll i 4 timmar! Så jag satt o plugga konstant varje dag .. eller försökte haha men jag hoppas att det löser till ngt bra .. en sak har jag märkt.. att jag pluggar bäst under natten .. då är det så tyst.. alla ligger o sover.. man kan koncentrerar bäst då .. jag lär mig mer då.. vilket är bra .. har typ lagt mig typ 3 – 4 tiden dem här dagarna .. jag är som M .. en natt uggla .. iaf efter provet var jag så glad att fått det gjort .. så jag, Aicha och Sofie lunchade och shoppade tillsammans.. köpte present till Bella som fyller år imorn.. guh va alla fyller år speciellt 20.. passade även på att köpa present till Mary .. som också fyller snart.. I think she gonna love it* .. sen så jag köpte lite grejer åt pappa.. tyvärr är han en sån som hatar att shoppa.. kommer ihåg när jag var  nere i Rumäninen i Cluj förra året, jag  och broshan ville shoppa.. o pappa bah ”oh nej inte igen..”  haha .. så fort jag och broshan gick in i ngn butik, så gick han och satte sig där ute sittbänkarna .. haha .. och om vi inte kom ut efter 2 timmar.. gick han in och leta efter oss.. och tjatar om när vi var klara.. det var lite synd om honom .. hittade vi ngt åt honom.. pallade han inte stanna.. haha ja det var tider.. and that’s my dad.. just köpte även en jätte cool t-shirt åt broshan .. fats funderar på att köpa i svart också.. och sen så köpte jag lite grejer till mig också.. köpte en duschkräm  .. vilket var viktigt.. den förra blev slut ..eftersom jag använder så mycket att det tar slut efter ca en månad .. haha  ..sen så ville syrran käka glass med mig.. haha söt .. sen när jag kom hem .. var jag tvungen att ringa runt lite .. min samordnare, min chef, min löne chef.. fick nämligen ingen lön för den här månaden .. sen sa dem att efter som jag är timmis.. så får vi månaden efter.. vah fan!! Vad e det där för stil! .. sen tog en lite powernap.. vilket gjorde mig piggare .. sen var jag dum nog och åt middag, precis innan jag skulle träna med Mary och sam! .. and that was story of my day .. dagen är inte slut än .. har massa serier att ta upp eftersom jag pluggade dem här dagarna .. har inte haft tid o så …  så ha en trevlig kväll!! Ojj vilken lång inlägg.. haha ääh upp till er om ni vill läsa.. tvingar er inte ..

          (Mr. Barack Obama - and his bunny - so cuute)  ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mary

Oj Nadia nu blev jag nyfiken!! Du hade inte behövt köpa något dock! Thanks darl <3

2009-04-30 @ 10:30:37
Postat av: Nad's

hehe tyvärr får du inte vet vad jag har köpt förens du får den på din B-daY!! ;) .. om du köper till mig.. och jag köper inte till dig .. det funkar ju inte .. cause you'r the best Mary!! <3 <3

2009-05-02 @ 11:20:44
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0