:)

Känner mig så pigg just nu.. hahaha ja det beror på att jag sov en stund innan jag drog till gymmet, kändes skönt att träna.. men känner efter nu att jag kommer säkert vakna med stupid träningsverk.. aja vad ska man hitta på nu när jag kommer inte kunna sova så lätt?.. tänkte plugga och äta min Geisha choklad, och lyssna på Dance Hall music :)

Juste imorn så är det Välgöranhetskonsert - MakeDifference                                                                                                                                                                                                   Och det är min kompis Sarah och två till som är värdar, och sen så kostar det 20 kr och det går ju till ngt bra...Så kom förbi en stund.. jag ska kanske gå, måste bara hitta ngn partner.. men känns alla är upptagna imorn^^

 

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0