Geisha

Idag var det kanon väder, skulle passa perfa om man grillade … juste det gjorde jag igår.. hemma hos Sofies terrass.. väldigt mysigt ..skulle egentligen sitta hemma och plugga idag.. men det blev inte .. utan jag och mamma gjorde hemmabakade köttbullar, skit gott vare måste jag säga.. åt nästan upp 10 st.. haha .. och sen tog min syster bilder idag .. så jag fick vara hennes personliga assistens/ coach .. jag hade sminkat henne, plattat/fixat hennes hår, stylade henne osv.. Hon blev väldigt nöjd över resultatet.. och det dessutom var dem andra också..anyways är så trött nu .. får se vad jag hittar på.. sugen på ngn asiatisk film .. ^^

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0