Hej alla glada :)

Åt precis en vääldigt sen god middag! Det fick bli min speciella korv stroganoff med stekt paprika och ”aburgini” och pasta, och den blev skit god måste jag nämna.. förutom det, så sket jag i att följa stupid recepten… det blir aldrig som på bilden..  så jag är stolt att det blev precis som jag har velat :P Nog om mat!! Ngt stört hände på morgonen .. jo borrjävel började borra freakin kl 8!!! Kund e inte sova för det.. fyy fan nästa vecka kommer dem borra sönder i alla rum hos oss.. hmm ska kanske flytta in hos Aicha för en vecka och steka i hennes fina och stora balkong hon har.. man kunde verkligen inte göra ngt på grund av cp borr ljudet.. så jag drog till Aicha och sov  där en stund.. haha I know att jag ens orka skulle ni säga.  Det var så härligt att käka ute på hennes balkong.. vi satt där ute i ett par timmar .. och snackade skit och åt vindruvor  :) finns det ngt bättre? Nä sen gick jag raka vägen till gymmet och tränade med Mary.. skulle egentligen träna i en timme.. men det blev nästan 2 timmar :D haha .. jag fastnade på den där serien ”Sea patrol” som går i hallmark, som gjorde att jag glömde bort tiden.. haha säger bara tv är lockande för er latmaskar. Förutom de drack jag nästan 3 liter vatten!!! I know, är så jävla chockad, men samtidigt stolt! haha … jag som brukar drick högst 3 glas om dan!!

 

Lite bilder kommer här nedan!

 (klick bara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0