Jag lever... and i'm back baby :)!

Sorry för kass uppdatering.. men jag har vart utan internet nu i ett par dagar, sen dem borrade i vårt hus, men nu funkar den YES:D fyy fan…jag höll va fan på gå in i väggen!! Haha blev helt crazy.. men, men nu har jag iaf lugnat ner mig.. jag har i alla fall hunnit se ett par filmer, typ Die Hard 4 och några till .. har även rökt vattenpipa med Sami och Daniel, hade lite chill hemma hos Sam och S var med också.. juste vi pratade även om en rolig (eller inte, hittade inte rätta ordet)sak som hände många år sen, typ när jag gick i 7:an.. när vår lilla ”gäng” bråkade om en grej, tänker inte nämna det här, men tänker man tillbaka till den tiden, var det a huge big deal, och tittar man nu, var det inte så stor grej.. då var man ung, cool och dum, ska man skratta eller gråta, ja den tiden grät man.. helt ärligt så satt vi och skratta åt det, men om jag ska vara ärlig så  gjorde det  så himla ont i hjärtat när bråket startade, och det var nästan omöjligt att tro på det, som S sa : vi var så bra vänner att man kunde inte fatta att det har hänt , vi var ju som bästa vänner.. hur kunde det här hända?, det här är verkligen history för vårt lilla ”gäng”, haha men det här är ngt jag aldrig kommer glömma, än idag är vi lika tajta och det är jag glad över det, men jag lovar vi har inte haft  en sådan liknade fajt sen dess,, men visst vi har tjafsat massor, det gör bara oss starkare, but this is reallity! Nog om det här… vad gjorde jag sen??..jo det var middag hos Daniel, jävlar va långt tid det tog att ta oss dit, han bor ju va fan i skogen, haha men Täby är nästan som ett andra hem för mig, oh yes jag kände mig hemma :) hehe.. men den här  gången var vi hos deras andra nya villa,, fy fan vilken lyxig villa.. fetaste havsutsikten.. man kan nästan gå ut fiska när som helst eller bada.. ahha.. och det finns hur många rum som helst.. han har ju inga syskon..  han liksom gå till den nya om han vill ha lite space .. det var rätt mysigt att sitta ute och titta på solnedgången.. men vi hade iaf kul där, lil nadii och zakaria var där också, det gör bara saken bättre.. dem är som mina små syskon.. =) .. det blev så sent.. och tågen går bara 2 ggr per timme.. så vi sket i att gå hem .. och sov över där ;) .. och idag kom min härliga granne över.. och vi åt lunch och fikade tillsammans.,. och det var rätt mysigt.. men jag var helt seg efter igår, men imorn ska vi få gäster kl 12 – 13 tiden .. fyy det kommer inte bli ngn sömn för min del… well that was my story.. men den blev ”lite” lång, sorry for that..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0