:S

Jaha, då vart det inget fel på mig.. jag har tydligen Nasonex (Överkänslig näsa - nästäppa, snuva eller nysningar men ingen infektion eller allregi) .. ja det där var ju väldigt konstigt!! :S Fattar ingenting!! Vem ska jag vända mig till, nästa gång det blir värre??.. nu när dem inte vet vad som är för fel på mig!! Jag har symtomen till sjukdomen, men konstig nog så har jag inte den sjukdomen (?!) (inte för att jag vill ha det) Whutta hell liksom!! Självklart gör man sitt bästa, men när man hör sådant, då blir man ju förbannad!! Äh jag vet inte vad jag ska säga om det här och det tråkiga med det här är att man inte blir helt botad av behandlingen =(.. well, well vad kan man göra åt det liksom? Move on and leave your life like it was your last.. Anyways nog om det här .. igår när jag var med S då fick jag lite magsmärtor, men jag sket i de, brydde mig inte helt enkelt, men senare vid kvällen blev  det värre, det gjorde så jävla ont, började nästan gråta, kunde inte sitta stil, hjälpte inte om jag la mig på sängen, eller om jag drack .. ville ta medicin men jag kom på att jag inte fick ta ngn medicin, för jag skulle ta prover idag… Åh, det var så J*vla jobbigt!!                                                                                                                                                                                                                            Ska sova en stund, sen ska jag träna.. skiter nog i Street Dance den här gången.. xxx

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0