Solen skiner, men den ljuger

Idag vaknade jag med samma vanliga borrljud!! Fyy fan .. skulle sova över hos A, men det blev aldrig, och imorn ska dem komma till oss kl 8 och borra i alla rum hos oss Oh deam!  Mamma är ändå glad över det, för hon tycker jag sover alldeles för länge!!

Under helgen så jobbade jag, det var ”sköna” gänget jag jobbade med, så det var najs.                                       Senare på kvällen kom tjejerna hem till mig, och chillade och skrattade och åt min faaböölösa Marabou glass tårta :D                                                                                                                                                                                                            Och i söndags jobbade jag igen.. sedan efter mötte jag upp tjejerna från gymn. och käkade mongolisk buffé, skit gott vare måste jag säga, men samtidigt var det kul att träffa dem igen, har inte gjort det på jätte länge..  vi tog upp massa minnen från den tiden, och student dagen måste nog vara den bästa hittills och sen massa skvaller.                                                                                                                                                                                                         Idag är en slapp dag, eller onyttigt dag lättare sagt.. käkat massa gott, senare på kvällen blir det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0