Use Somebody

Vaknade med världens nackspärr.. vah fan hur sover jag egentligen??, varje dag när jag vaknar så är det ngt nytt .. haha ... Aicha och Mattias (Aicha's bror för er som inte vet vem han är) kom till oss vid lunch tiden och jag fick min massage av A som lovade mig,, haha men nu känns det lite bättre.. dem tog iaf med sig chips och massa gott att äta.. vi satt o titta SP .. haha jag vet.. Men jag erkänner ensak för er.. eller M tvingade mig ... OK, har nämligen en liten crush on ET och "Buffalo"*  hehe I know.. M försökte övertyga mig om att jag har en crush on them.. jag log nämligen så fort jag såg dem .. haha .. kunde inte låta bli, men nu vet ni ;) iaf M lagade nudlar till oss, skitt gott måste jag säga.. förutom det så är han bäst på att laga mat :) vi tänkte kanske gå på bio o titta på 2 fast and furious, har inte tittat på den än, den är min topp piority! och det är inte bara för att snubben är sjukt snygg! haha det är vad M tror..vi får se vart vi hamnar, känner mig sjukt seg just nu… o jag gäspar som fan ..

Dagens låt!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0