Vår sol och Elina

Så nu är jag äntligen hemma, …Elina och jag hade lite beslutångest, om vart vi skulle käka.. men, det  fick tillslut bli på en kebab ställe.. haha… jag vet ni tänker säkert , - Deam den där tjejen tröttnar aldrig på Mr kebab!! Haha nej det gör jag inte.. sist jag åt kebab var i tisdags.. haha I know .. till slut kommer jag bli kebab själv, som Leila sa^^…. Det var i alla fall trevligt att träffa söta Elina, som jag inte har gjort det på hundra år.. men nu har vi i alla fall gjort det :p vi satt och prata om allt o annat… haha nu har vi ngt mer gemensamt ”Bögar” nämligen .. haha..sen satt hon o berätta om hennes liv I KTH .. haha måste verkligen gå ditt ngn gång .. verkar helt galet, och träffa all dessa underbara människor’ ….

    ( Ja så där brun/bränd/röd blev jag på ett par timmar)              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0