Efter sommaren

Har inte skrivit på ett väldigt långt tag, känner för att skriva av en del händelser efter sommaren.
Efter nadias artikel om bantning känner jag mig väldigt klyven eftersom jag har gått upp nu under sommaren:(
Men men förutom det har sommaren gått för fort.
Jag har jobbat, hunnit vara med massa släktingar och även haft det roligt med nadia.
Dagens i-landsproblem för mig är att bli kvitt med mitt sötsug.

Men men jag har även fått information om om något jag tyvärr inte kan dela med mig om, men det känns som om jag har blivit bedragen. När man anförtror allt åt en såkallad vän, och den personen inte delar med sig med något så stort.
Jag har bara lust att hämnas, men tyyvärr tillåter varken min religion eller min etiska moral det. Det är bara att vända andra kinden åt, inte så enkelt som man tror.
Känner mig allmänt lite nere nu,är lite sjuk.(
Ska försöka göra något som gör mig glad o Hoppas verkligen att nadia gör mig sällskap idag.

/Sam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0