I'm back on track - Nad's

Yes!, som ni ser så jag tillbaka för gott.  Sannigen om varför jag varit borta så länge, det var för att jag helt ärligt talat orkade inte blogga, jag hade så mycket på G bakom bloggen.. sommarlovet var forfarande inte slut då, så jag ville gärna ägna tiden åt saker som jag inte kommer  hinna under tiden jag kommer  plugga. Sommaren har gått äckligt fort, kanske nog för att jag har jobbat non stop i en hel månad, planerade med att hinna med göra massa saker, visst vissa grejer har man hunnit att göra, och vissa inte..  vilket känns jätte tråkigt, får en  ångest känsla när jag tänker på de om att tiden har gått så snabbt, tanken var ju att skulle ta körkortslektion.. men vi får se hur det blir med det, däremot är jag glad över att jag kunde umgås med familj och vänner, vilket kommer först, hunnit grilla, shoppa, jobba, luffa runt med S, när typ alla andra var bortresta!  Och sen har man hunnit göra massa andra små saker, men en sak har jag lärt mig under tiden, det är att man ska ta vara på tiden, skjut inte upp saker & ting, gör det nu, för du vet inte om du lever imorn, so live your life like it's your last day and be your self, det är mitt råd, och det ska jag också inshalla tänka på. För du kommer inte få tillbaka din tid, även om du sitter där å gråter.. Skolan har för min del börjar för ett par veckor sen, det var äckligt tidigt, vi måste nog var dem enda i sverige som började så här tidigt, för er som inte vet, så ska pluggar jag till tandsköterska, precis börjat, så allt är nytt för mig, tack å lov så har jag min barndomskompis A, som också läser den här kursen, det är bra att vi har varandre, speciellt när man börjar i en ny klass, där man knappt känner ngn där. Kommer ihåg första dagen, på uppropet och infortmationsdagen, ingen kände ingen där, det vara bara jag och A som kännde varanadra , vilket var stor lättnad för mig, .. första veckan var "lära känna" veckan, vilket var inget problema för mig,  för jag hade jag A, gämfört med dem andra i klassen, som kännde sig supper nervös, haha .. kommer ihåg att man skulle intervjua den som sitter bredvid en, och vid mig satt A , roliga är att vi behövde inte intervju varandra, för vi visste liksom ju allt om varandra .. så vi satt o chillade och snackade skit en stund, innan vi skulle in i klassrummet, och berätta om varandra..  vi spelade som om vi inte känner varandra,, haha  sen så frågade lärarna om vi känner varandra, för vi bor ju på samma ställe.. självklart berättade vi sanningen.. haha det var kul på ett sätt.. tyckte bara synd om dem andra som inte kännde ngn alls.. men iaf plugget har börjat dsv alvaret har börjat!!.. som ni också har märkt så har Ramadan börjat,  vilket jag har längtat enormt mycket,, brukar kalla det för glädje månaden, vilket är sant, den här året är dagarna lite längre, vilket är lite jobbigt, men jag har klarat det än så länge vilket är bra, och hoppas att jag gör det resten av månaden.. så nu har jag suttit och babblat i hundra känns det som. ..  det här var en kort resumé om sommarn,, bilder kommer upp sen^^ bye yall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0