Shing shong!

Skrev ett inlägg innan, men den kom aldrig upp, och jag orkar inte skriva upp det hela igen, men jag skrev lite kort om fredag, då det var halvdag för mig, lektionen var jätte jobbig, var jätte seg och trött, måste nog vara för att jag fasta, plus att läraren babbla om samma sak i 3 timmar!! .. Hade så tråkigt under lektionen, att jag å dem andra rita på varandras händer, små skrattade om sjuka saker, plus sms:ade varandra även om man satt bredvid varandra.. såå tråkigt hade jag ... Väl efter skolan gick förbi sl-center för att köpa sl-kort, hade tänkt köpa acceskort (inom en snar framtid så kommer acceskort gälla) från September - December, så säger gubben i kassan, att dem inte säljer det i acceskort, då sa att jag köper det vanliga, det dvs. Från aug. dec. som han i kassan tolkade, men i min lilla värld menade jag att jag tar den från sep-dec, men det visste han ju inte.. Plus att han och A pratade om hur mycket sep-dec kortet kostar, och om att när det är september då kommer han få reda på om hur mycket det kostar, för det är regeringen som bestämmer, det skulle iaf kosta under 1000, kanske ngt med 700 (sjukt billigt) om jag hade lyssnat ordentligt, då hade jag inte köpt den då, eftersom mitt sommarlovskort tar slut 31 aug., Så tyckte jag att det var onödigt att köpa från aug., När jag ändå inte kommer använda den i en månad, därför hade jag tänkt köpa den från sep. Men iaf ni fattar saken, kände mig så dum efteråt, för jag kunde inte lämna tillbaka den (???) Han i kassan gaggade om att tiden hade gått ut, vilket jag fatta nada, men, jag kan inte ta tillbaka det som har hänt, men jag har iaf lärt mig min läxa!!
På kvällen gick jag till moskén för att be tarawi med S&S, vi bad inte klart hel, vilket kände lite onödigt att jag gick, men,, i lördags hade jag plugg date med min underbara vän Mary, har inte träffat hennes sen mitten eller slutet av Juni, så länge sen var det, så det var kul catch up the time.. senare på kvällen gick vi för att be tarawi, och idag pluggade jag i 4 timmar med A, and i'm really impressed, ska inshallah försöka göra det imorn också, efter plugget lagade middag åt familjen, gjorde min berömda bulgursallad med friterad kyckling, sedan efter gick jag till moskén och bad tarawi, och jätte trött nu, ska snart lägga mig, imorn ska jag försöka gå upp extra tidigt, har nämligen studiedag imorn, så jag ska till biblan och plugga, har ett stort prov nästa vecka i Anatomi,, .. anyways nu ska jag gå å lägga mig, niight yall' // Nad's


 


visst ser det ut som att jag har tatuerat mig??? haha Aicha gick på det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0