Baby

Sitter i sängen och pluggar, samtidigt så tittar jag på 16 and pregnant och lyssnar på lite musik vid sidan om!
Har prov nästa tisdag, så jag försöker plugga så gott jag kan! I'm screwed otherwise..
Att titta på oldies (30 -40 åringar) föda är en annan sak, men att titta på 16 åringar vara gravid och föda, det är en helt annan sak, för man förstår dem mer, shiiiat nu har man lust att vara gravid, och äta hur mycket man vill (vilken dröm) hahah, ... allt det här får mig längta efter att ha en egen bebis! INSHALLLAH!

--
--
Har pratat med sam i två ggr idag i över en timme, jävlar min öra är fan skit röd och varm! hahah Thanx sam, you owe me!

--
--



Fan! Vilken flicka hon har ♥



Söööt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0