:D

Happy new year!! :D May this New Year bring newly found prosperity, love, happiness and delight in your life. :)


Snart kommer Samii förbi, sen blire PARTYYY :D!! hahah fan va höga vi kommer bli!! Me like :D fan jag undrar hur jag ska gå upp imorn för jag ska jobba!! =( Nää fyy jag vill inte ens tänka!!

Gott nytt år på flera språk!

Afrikaans - Gelukkige nuwe jaar
Arabic - Kul 'am wa antum bikhair
Chinese - Xin Nian Kuai Le
Hawaiian . Hauoli Makahiki Hou
Korea: Saehae Bock Mani ba deu sei yo!
Italian: Felice anno nuovo
Madagascar :Tratry  ny  taona
Papua New Guinea: Nupela yia i go long yu
Somali :Iyo Sanad Cusub Oo Fiican!

coolt vaaa?? :D






Kommentarer
Postat av: Danii Kass-Danno

Hahah wut did U smoke? Kan tänka mig er höga, sam babblar väl på för fullt haha

2010-01-01 @ 20:44:58
Postat av: Nadia

hahah jag svär jag har inte rökt! haha ..aa fast den här gången skrattade hon väldigt mycket...ovanligt* hahah

2010-01-02 @ 23:29:46
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0