Dags att skriva .....

Efter all tjat med M, ... börjar jag blogga igen (får se hur länge det håller =P). I don't know, antar att jag har kommit till en period där jag orkar inte med NGT alls! Har ingen lust att jag göra något, varken jobba, äta, rita, prata osv. I'm tierd of all and everything! Jag drömmer otäcka drömmar.. och sen så händer det massa skumma saker med mig.. ålders nojja kanske? bara för att jag har fyllt 20 år. ?!?  Nä jag vet inte vad som händer med mig! Okej nog om mig!

-.-
-.-
-.-

Igår så jobbade jag ute i skogen, som jag annars kallar det.. haha^^.. jag var tvungen att springa från tåget till kontoret, bara för att det var så jävla kallt!! Fiii fan!! Jag höll på att dö.. Det är alltid kallare där =( ..måste nog ha på mig extra kläder imorn.. min näsa blev så röd, haha.. var tvungen att dricka mycket te för att bli varm... ärligt talat så har jag ingen lust att jobba imorn pga kylan^^ Ohh shoot me, varför tackade jaa??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0