Happy B-day to me! =D



När jag ändå tar en mini paus från plugget, kan jag väll slänga in ett inlägg (bara om mig! :D)
It's my freakin brithday today!! I'm turning 20 day!! :D :D. Synd att man sitter och pluggar som en häst på den här speciella dagen!!  =( Men jag ska ta ett längre paus lite senare.. då ska jag passa på och njuta!! ;) Som jag sa till Sam på middan om att everyday it's my birthday! Så sant! hahah snacka om att ha ett BIG EGO! heheh.
BTW skulle ha dragit till Köpenhamn med pappa (om klimatmötet), men jag har min jävla prov på nu på tisdag, annars skulle det vara gött att komma ifrån Sverige, perfekt B-day helt enkelt! Okej, ska sluta drömma nu! Förresten tack för alla grattis- SMS! :D


Kommentarer
Postat av: Aicha

GRattis gumman! hahah sagt grattis via mail, sms, ringt dig och nu även via bloggen! hihi älskar dig!!

2009-12-13 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0