Like 3 second ...

Vart lite off från bloggen i några dar.. ..mina trogna läsare var ju lite oroliga om det, ... men jag lever!
But i'm back now, .. ska försöka blogga som vanligt (om jag orkar!).
Anledningen till att jag inte bloggade var för att jag har haft mycket utanför bloggen (tänker inte ta upp vissa saker!)

Lite kort om vad jag har gjort under dem har dagarna ...

1. Torsdag: Träffade S&S - gick runt lite i SKHLM-centrum, åt middag, chillade en stund hos S. (Vi har inte samlats på dagar!, så det var najs :))
2. Fredag: Jobbat! (fick en dålig nyhet, men så är det när man jobbar inom vården =(), samtidigt så märktes det tydligt att jag har inte jobbat på jätte länge (september). Det märks att man är populär i sin arbetsplats! hahah
3. Lördag: Tränade först på morgonen, på kvällen blev det BIO med Mary (New Moon)
4. Söndag: Pluggat, städat, ...!
5. Måndag: Skolan, för lite snack med lärarna. Bakat BULLAR, Mat bröd plus PIZZA med mamma. Vart ute och shoppat med mamma (helt enkelt mamma och dotter time:),
6. Tisdag: shoppat med mamma, tränat. Pluggat LITE!

That's all I have done so far! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0