My Birthday dinner :)

Igår kväll var det rätt lyckad, hade så kul och trevligt var det också ;). Kul att tjejerna från klassen kom (haha ja det märktes att dem var trötta på deras praktik plats- mycket snack om tänderna blev också-.- hehe). Nää men jag är nöjd, fick ha det precis som jag har velat :D. Hoppas ni andra hade det kul =D. Men jag ville bara säga ett stort tack för alla presenter som jag har fått och och snällt att ni kom förbi ;). Och även stort tack till mamman och syrran som hjälpte till med allt, det är ni värda :) ♥. Sa till tjejerna att vi måste samlas igen, typ ha en smink kväll, ilr ngt. ni vet girls night ;) med massa god mat :D, men det får vi ta det under jul lovet, då alla är lediga :D. Tyvärr så kommer jag inte blogga mer fram tills tisdag kväll (har tenta på tisdag) så alla bilder och sånt skit kommer upp då, men ni får ha det så bra så länge. PUSS


Kommentarer
Postat av: Aicha

Sorry that I couldn't make it ..Hade jag vart i Sverige, då skulle jag lätt komma... KRAMS!

2009-12-13 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0