My Birthday plan!



Hela idag har jag suttit och planerat inför min B-daY - Dinner! Hela saken var att jag inte ville ha ngt stort, i'm not into that, and beside that I don't need any attention! Räcker med att jag är minst i familjen ;) hiihih
Fyller igenligen på söndag, men eftersom att jag har prov på tisdag nästa vecka, så ville jag ha lite tid för att plugga också..så jag tänkte ha middan under lördag, men sen så jag var tvungen att byta ...! (Självklart ställer man upp för sina vänner :)) Iaf nu är det bestämt att det skall vara på fredag, vet vilka som kommer och vad det blir för mat, .....! Can't wait! :D

Kommentarer
Postat av: Mary

Det ska bli kul ;)

2009-12-10 @ 07:14:44
Postat av: Nadia

aa hoppas det :D

2009-12-10 @ 21:26:54
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0