The king is back :D

Jaa... det märks att brorsan är hemma,.. han behandlas som en prins här hemmma :) haha nästan som om alla avgudar honom! ... NEJ! Jag är inte alls ett dug avundsjuk på honom, jag får tillräckligt med uppmärksamhet här hemma.. jag är ju minst av alla om ni inte visste det!!:) haha. Så NEJ!, M there is no competition here...I swear! haha.
Men han är bara inte kung, han är världens snällaste också, inte bara för att han köpte med sig ett par skor till mig (visar det sen), I owe him big! Han har hjälpt mig med mycket ...........! Vi båda har gått igenom mycket tillsammans när vi små (and I aint gonna tell you bout' what), ,.- när det var tuffast för oss hjälpte vi varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0