Waste of time ...

Fan känner mig så hängig.. har typ gått runt och hostat hela dagen, samt känt mig lite yr, vet inte vad det beror på, hoppas ej på nemunia! Har haft det en gång, tänk om jag dör om jag får det för andra gången. Okej, ska sluta prata om döden, för jag vet att det finns vissa som är svaga för att prata om döden.

--
--
--

haha hela igår gnällde jag om att jag inte ville gå iväg för att jobba kväll, både för vädret för jag orkar inte gå ut när det är så kallt ute och sen att jag skulle jobba med ngn som jag annars kanske inte jobbar så bra ihop. Kände på att det skulle hända ngt den kvällen. Tyvärr så hände en grej, men jag kan inte berätta om det här (tystnad plikt!), och det gjorde att min kollega blev jävligt nervös, skrek på mig, stressade sönder mig, gjorde att jag blev sen hos alla min pat. för det blir ju alla patienter drabbade. på grund av det fick jag världens huvudvärk, han varken inte äta middag eller dricka vatten (vilket jag annars är dåligt på) blev yr, var säker på att jag skulle svimma soon ore later.. och sen att min kollega var som en "kvinlig hitler" haha jag skämtar inte, men hon huvudsaken är att hon sa förlåt efteråt, vilket jag respekterar, och inte nog om det så skjutsade hon mig ner till tuben (man kunde inte gå pga av snön). Kom hem rätt sent, samtidigt var det skönt att vara hemma.. kunde inte sova inatt, för mina fötter var så kalla även mina händer... Nä fyy, det var en av det jobbigaste dagen i mitt liv på jobbet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0