Blääääääh!!

Shit idag lyckades jag gå upp kl 8, för jag och Sam skulle till gymmet.. idag tog vi det lite hårdare.. men jävlar vad ont jag har i kroppen, kanske tog jag det för hårt, för jag har ju inte gymmat på ett år (nästan), eller så har kanske mitt lårmuskel frysts ner, därför  gör så jävla ont.. konstiga är att jag har stretchat efteråt, men varför har jag ont då?,, undrar om sam känner likadant, för då har vi nog tagit det för hårt... Mary (min tränings coach) sa ju att jag inte ska köra det för hårt, för då kan mina muskler gå sönder eller ngt.. jag var tvungen att ta Alvedon, för det gjorde himlans ont!! Bläää!      

                                                                                                           xxx n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0