;)

Yes, Yes Slumdog Millionare har kammat hem 8 statyer  :D, precis vad jag hoppades på och sen att Sean Penn van också ett pris, vilket han var den rätta personen, alla jag hade velat vinna, hade redan vunnit, så det är ju bra =)

A åkte idag, så det är jätte tyst hemma,, det är ju inte normalt!!, haha men det är fan helt dött, men kommer nog vänja mig om några dagar.. , M kom till oss och tittar på matcher med oss, plus att jag uppdaterar för A, för han sitter på bussen nu, och har ju ingen tv där.. syyynd !!

Juste kom ju på att prinssessan Viktoria har förlovat sig, FINALLY!! Säger jag bara, efter hundra dagars tjat, här och där om när hon ska gifta sig, visst är man glad över det, men är sjukt trött på att man ska tjata om när dem ska gifta sig osv, leave theme freakin alone!!.. hoppas inte det inte blir värre bara.. men det här nyheten står över allt från Perez Hiltons blogg till aftonbladet!!

Dagens låt!

 

 


Kommentarer
Postat av: DaNii

Me vill du vinna en biljett till den da? Kolla min blogg.

2009-02-24 @ 22:58:20
URL: http://fashionpourhomme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0