:S

Shiit, måste bara säga att vissa tanter dvs. kärringar kan vara så bitchiga!! Idag hade jag tid hos läkaren i vårdcentralen kl 09:45, men typisk nog kom jag försent,, typ 3 minuter.. så gick jag till hon (tanten)  som satt i disken.. ville bara säga att jag är tre minuter försenad, och om jag kunde gå till läkaren nu.. och då sa han bara : ” du måste ta kö lapp.. ” och sen tryckte hon på nästa knapp rakt in my face.. och jag han inte ens säga klart min mening… kände mig så förnedrad, shiit vilken bitch hon var..vissa tanter kan vara så vidriga ibland, och vissa kan vara så gulle gull! OHHH!!

Men läkarbesöket gick ändå bra.. köpte mediciner och hoppas på att jag blir bättre, kommer få tid hos ”näs läkaren” :P hehehe , dessutom kommer jag kanske opereras..    //n


Kommentarer
Postat av: Aicha

hahaha aa såna människor finns det.. fyy vilken kärring.. låter som addison :P ahhaa

2009-02-20 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0