Healthy Nad's

Man har sina depp dagar,.. igår var en sån dag för mig .. men, men vad ska man göra.. lifes goes on!
Men idag var det en bra dag, skulle egentligen iväg till gymmet kl 9 på morronen alltså, men jag pallade verkligen inte,, jag menar vem fan vill gå upp och gymma vid den här tiden (?!) när man hellre kan vara hemma och ligga i sin varma säng och sova gott!!.. men jag gick iaf iväg till gymmet vid 12, och det kännes bra.. även om jag inte fick mycket gjort, det känns skönt att komma tillbaka, (hoppas inte jag får världens träningsverk) har inte gymmat sen ett år tillbaka.. anyways.. ska gå och gymma med sam imorgon kl 9, har laddat Ipoen, imorgon ska vi köra det hårt.. men jag har tänkt på att gör en tränings schema, (min version) orkar inte göra ngt seriöst, typ hur mycket kalori jag behöver and shit like that.. det är bra strunt.. tror inte sånt (maby i'm wrong) och tror mig det funkar inte om man bara äter 2 ggr om dagen, och kanske dricker 2-3 glas om dagen.. det gjorde jag inte för att jag ville gå ner i vikt eller ngt,, det var bara en vana för mig.. men börjar inse att jag känner mig svag, och det är dåligt, and for once borde jag skärpa mig!! jag vet att det är sent, but heey bättre sent än aldrig.

 Love n'

Mitt mål,

 

  

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0