I can't be around you, cause you'r are so fake!

Shiit vad folk förändras!! Jag har gått runt och trott att man var real, men tyvärr är man så jävla fake!! Jag tål inte falska människor.. och jag orkar inte med sånt skit! och att bli behandlad på de sättet, and you act like nothing happend, hey I got some feelings to..det suger, but what can you do?.. jag är så trött på det!!! en nära vän till mig, sa att jag ska sluta med det här.. sluta ta skit, slösar bara min tid.. and she was right, hur fan kan jag vara så dum och låta det bara gå, när det var en gång, trodde jag att inte ska bli mer... men när det blev mer än en gång,  då pallade jag inte längre med det här ...
Jag hoppas bara du inser vad du har gjort med mig, och att du ångrat det du har gjort, that's all I got to say!!
jag tänker inte sitta i ett hörn och hålla minkänslor bara för mig själv, därför ville jag bara släppa ut det, nu fick jag det gjort, which is good.....

 

Love n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0