Borde kanske få mer tur i livet...

Tappade bort mitt sl-kort i helgen på jobbet,, letade som tusan.. Carola och andra hjälpte till men utan resultat... det typiska vara att jag hitta inte kortet, precis när var på väg mot tåget som går 2 ggr i timmen.. slutade 3 kom hem halv 7!! .. Thomas lovade att ringa mig om han och så.... gissa vem som ringer när jag kommer hem?? jo lilla Thomas.. och han sa att dem har fått in sl -kort, det var tydligen ngn sjuksköterska som hittade från ngn annan avdelning! Thank God!!!! shuuu.. vilken lättnad det var!! Men, men måste vara mer noggrannare!! ..

Juste another good news .. ni vet den där döda personen som jag såg förut utanför jobbet.. hon lever tydligen.. på respirator, hon fick tydligen hjärtstopp.. det sjuka är att när vi var där ute, då var hon död, och hon såg död ut,.. det är det som är läskiga.. men otroligt att dem lyckades få igång hjärtat.. man såg ju hur ambulans personalen jobba .. och brand killarna!! Men glad att hon lever
 
//n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0