Wildfire -

http://www.youtube.com/watch?v=f4FYxdyVtz4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=f4FYxdyVtz4&feature=related


 Dem här 2 klipparna är så himla vackert!! Mitt hjärta håller på att smälta fyy fan!! And yes jag fick tårar!! =( .. älskar serien.. speciellt Junior... hans karaktär är så real.. känns som om han har samma personlighet på verkligheten också... vilket jag har sett att han har det... speciellt för hans humor   osv..! jag känner inte honom.. men jag har sett intervjuer och behind the scene osv..
Syrran tipsade mig om den här serien förra veckan.. såg klart 4 säsonger på 3 dagar!! och den fjärde var den sista säsongen =(.. men det var bra att det var sista, för jag vill inte det ska bli ngn ny.. okej jag erkänner jag vill ,.. =D för det blev så vackert slut, Cris and junior blev tillsammans :D och Pablo och matts mamma är tillsammans.. Matt, Junior, Cris och Danny .. alla dem är goda vänner wich is good ending… aahw jag är så glad över att det var så vackert slut =) .. Därför vill jag också att ni ska titta och hoppas att ni tycker likadant =)

 

Love N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0