Yeeeei!!! I made it :D

Ohhhhhh va dum jag är.. i flera månader (sen vi startade bloggen) har jag försökt att lägga upp videos, nu har jag lyckats lösa problemet!!! :D hur? jo när man trycker på html knappen, så kommer det upp en ruta, sen klistra man in koden och sen trycker man på uppdatera, men det hittade jag inte,, dum som jag e..!! men nyss helt utan anledning så förstorade jag upp rutan.. då kunde man se uppdatera (man ska klicka på det, när man har klistrar färdigt!) Asså fatta va glad och stolt jag är !!! haha, så just därför ska lägga upp en video :D

rolig video föresten ;)!! // N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kommer jag bara bombardera med videos!! hahah

2009-02-10 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0