-

 Thanks for nothing, but hey I got L!!! :D hehe...
    Tyckte så synd om en gubbe på tåget som tiggde, han såg så sad ut, och man såg det på honom att han hade det dåligt, hans ansiktsutryck visade så ':( han var inte som dem andra som ”Fejkar” (vissa) ... vilde jätte gärna ge honom pengar, men jag hade visst glömt min plånbok hemma, hade inte en enda öre i fickan!!! =(  men, men next time I will...

Köpte en jätte, jätte tidigt B-daY present åt syrran.. eller lättare sagt lättare sagt hon blev helt kär i ringen, och vilde så gärna ha den nu, så hon fick den nu =), titta va generös jag är;) .. ne men nu är hon så kär i den, att hon använder den varje dag då menar jag 24/7!!! låter sjukt, but it's true =) ..

Anways när min bro kommer hem, så ska han eller han lova om att han ska fixa photoshop grejen.. den funka ju inte sist, så detta är vår deal :D and hope that he will keep that!!

http://www.youtube.com/watch?v=qxNFhAs3ZGM   Helt inne i fransk musik just nu (:

    xxx n
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0