Elavbrott

FYYY Fan!! satt och titta på Greys.. hade bara 5 minuter kvar,  och så går freakin elen.. och den här gången var det inte bara ett rum, utom alla rum.. så jag tittar jag ut genom fönstret utan anledning, och ser att huset framför mig har inte heller ngt el, för inga rum är tända, so that’s pretty obvious!. för då tänker man ju ngt är fel.. det första jag gör är att fixa varmt vatten, ber alla gå på toa, tänderljus osv. försöker ringa till sam, går ej.. haha de roliga är att mamma satt och titta på sin favorit  program, och jag med min serie.. och syrran satt o läste.. hahah fett sura dem blev.. ringde pappa så han kunde ringa till stockholmshem.. tydligen hade det drabbat ända från Bredäng till Vårberg!!.. men fy fan va skraj man blev, men samtidigt kul,, jag är van med det här.. för i mitt land,, ouuuf ska inte ens börja.. ahaha där var man utan el i flera timmar,, och så satt man i mörkret och höll på att dö av svett!! hahaha sånt här händer rätt ofta där nere.. xxx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0