En sjuk nad's ....

Det är inte ofta jag blir sjuk, men när jag väll blir det, då blir jag verkligen ordentlig förskylld, och det är inte kul, för antingen låter man som en kille med sin hetsiga röst, eller som en anka haha!!                                                                                            När man är sjuk, då har man ju ingen lust att äta, men jag trodde att choklad var min bästa vän, att den hjälper mig vid vilken situation jag befinner mig i, men idag när jag försökte stoppa i mig lite choklad, för kanske tar den bort min förkylning, men neeej! det gör den inte, jag åt knappt ngt!! men det positiva med att var sjuk är man har ju inte ngt att göra,, eller lättare sagt man orkar inte göra ngt, så just  nu har jag hunnit se rätt många filmer, which is nice =)
 haha lyckades smitta mamma och pappa .. så nu är det bara syrran som är kvar.^^ får se hur länge det där håller..      N♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0