Film tips för dem som har humor !!

Tänkte tipsa er två filmer till er, det är till er som inte har inget liv som mig (?!) haha nää helt enkelt när man inte har ngt att göra, och gör det inte själv, inte så himla kul och skratta för sig själv, låter ganska mobbat, men när jag tittade på dem hade hade jag som sällskap sam, plus lös godis (tog slut efter en kvart) och thaimix;

 

 

  • ·         Money talks med Chris Tucker och Charlie Sheen - Så himla rolig att man dör av garv. Andra gången jag har sett den, alltid lika rolig att se den, och tänk er Chris Tucker gör bara filmen bättre.. alla hans filmer är så roliga.. som t e x alla Rush hour filmer.. då vet ni vad jag talar om.. anyways så det är ett måste.

 

 

 

 

 

  • Wild Hogs med Tim Allen, John Travolta, Martin Lawrence och William H. Macy - Tänk er John Travolta och Martin Lawrence i en film, det gör ju filmen ännu bättre, den här filmen fick mig inse att man inte ska stanna i samma håla hela livet, utan live you'r life, gå ut och njut av livet, för man lever bara en gång och man vet inte vilken sekund man dör. Ta vara på livet, vilket sekund som helst, så du inte ångra dig när du är 90 bast!

 

So people out there, gör som jag! Titta på filmerna. xxx N

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0